Łukasz Szkudlarek, CEO
pracowników
branża
Łatwe kontrolowanie czasu pracy, nadgodzin, spóźnień oraz nieobecności.
Elektroniczny obieg dokumentów i przejrzyste składanie podań.
Automatyzacja całego procesu tworzenia oraz zarządzania delegacjami w Twojej firmie.
Zamień dowolny tablet lub smartphone.
Kompleksowa samoobsługa pracownicza.
Zarządzanie czasem pracy z dowolnego miejsca i urządzenia.
System umożliwia wprowadzenie elastycznego czasu pracy. Pracownicy sami kontrolują godziny wejść i wyjść tak aby średni czas w miesiącu wynosił ok. 8 godzin dziennie. Jednocześnie kwestie drobnych przerw, wyjść etc. pozostały na zasadzie wzajemnego zaufania. System umożliwia także wprowadzenie tzw. "pracy zdalnej" przy jednoczesnej kontroli miejsca jej wykonywania przez pracodawcę.
System inEwi jest bardzo prosty. Nie wymaga od pracowników naszej firmy żadnych specjalistycznych umiejętności ani wiedzy. Jego wdrożenie w firmie odbywa się praktycznie natychmiastowo. Ponadto inEwi usprawnia w znaczący sposób pracę w firmie ze względu na elektroniczny obieg dokumentów. Szczególnie doceniam możliwość integracji z programami księgowymi jak płatnik i gratyfikant.
Sprawdź jak nasze rozwiązanie pomaga przedsiębiorstwom z różnych branży.