Beata Gawryś, Ref. Administracyjno-Księgowy
pracowników
branża
Łatwe kontrolowanie czasu pracy, nadgodzin, spóźnień oraz nieobecności.
Planowanie i układanie harmonogramu pracy dla pracowników nigdy nie było wygodniejsze i szybsze.
Elektroniczny obieg dokumentów i przejrzyste składanie podań.
Zamień dowolny tablet lub smartphone.
Kompleksowa samoobsługa pracownicza.
Myślę, że każda firma pod tym kątem jest jednego zdania. Wszystko jest w systemie, miesięcznie drukujemy tylko raport obecności do listy płac i tyle! W każdym momencie można sprawdzić, jaki pracownik był w pracy, gdzie oraz kiedy. Aplikacja mobilna oraz fotorejestracja daje możliwość weryfikacji pracowników, którzy pracują zdalnie, co świetnie się sprawdza w naszej firmie.
Jako pracownik firmy ELFON, pierwszy raz mam styczność z profesjonalnym programem do ewidencji czasu pracy pracowników. Początkowo miałam faktycznie problem, gdyż nigdy wcześniej nie miałam styczności z tego typu programami. Teraz po półtorej roku współpracy, uważam że nie ma nic lepszego! Jest wygodny, prosty w obsłudze i faktycznie ułatwia pracę. Plus ogranicza potrzebę drukowania papieru, co przyczynia się również do ochrony środowiska :)
Sprawdź jak nasze rozwiązanie pomaga przedsiębiorstwom z różnych branży.