Aneta Kłoda, Specjalista ds. Kadr i Płac
pracowników
branża
Łatwe kontrolowanie czasu pracy, nadgodzin, spóźnień oraz nieobecności.
Planowanie i układanie harmonogramu pracy dla pracowników nigdy nie było wygodniejsze i szybsze.
Elektroniczny obieg dokumentów i przejrzyste składanie podań.
Zamień dowolny tablet lub smartphone.
Kompleksowa samoobsługa pracownicza.
Szybkość w przygotowaniu raportów. Każde dane trzeba przestudiować- tu jest to bardzo proste i szybkie. Raporty są przejrzyste i zawierają dane które są niezbędne, bez udziwnień. Zliczanie godzin i nadgodzin jest bardzo proste. u nas w firmie jest równoważny czas pracy, ruchomy z grafikiem dla odzielnego działu magazynu, co w żadnym innym programie nie było możliwe do ustawienia, a w inEwi okazało się nie tylko dostępne, ale i bardzo proste!
Pracownicy mają wgląd w swoje raporty, co dla firmy jest bardzo ważne, gdyż zaufanie do pracodawcy wzrasta. W naszym systemie, przy ruchomym czasie pracy każdy ma prawo wyjść i przyjść odpowiednio wcześnie. dla nich ważna jest możliwość posiadania kontroli nad tym dlatego tak ważne jest, ze pracownicy maja wgląd w swoje dane i sami mogą decydować jak dysponować swoim czasem pracy. Nie mają obawy ze mogą na koniec miesiaca miec niedogodzinę albo za duzo nadgodzin.
Sprawdź jak nasze rozwiązanie pomaga przedsiębiorstwom z różnych branży.