Kaja Kochan, Asystent Dyrektora ds. Operacyjnych/Architekt
pracowników
branża
Łatwe kontrolowanie czasu pracy, nadgodzin, spóźnień oraz nieobecności.
Planowanie i układanie harmonogramu pracy dla pracowników nigdy nie było wygodniejsze i szybsze.
Elektroniczny obieg dokumentów i przejrzyste składanie podań.
Zarządzanie czasem pracy z dowolnego miejsca i urządzenia.
Charakter pracy naszego działu wiąże się często z nienormowanym trybem pracy. W zawiązku z tym ilość wniosków o wybranie nadgodzin i zleceń pracy w weekendy była znaczna. Kadrom trudno było zachować w tym porządek stąd pojawiał się potrzeba wewnętrznej ewidencji takich dni i godzin nadprogramowych. Ułatwiło to również weryfikację dni do wypłaty za nadgodziny zgodnie z regulaminem firmy. Również wgląd w urlopy, i kto aktualnie jest w pracy lub jest nieobecny bardzo nam pomaga.
W tej chwili firma przechodzi na bardziej elektroniczne zarządzanie ewidencją czasu pracy, więc możliwość generowanie raportów lub zapisywanie ich w formie edytowalnej to dla nas spore ułatwienie. W niedługim czasie, myślę że stanie się to oficjalnym narzędziem do weryfikacji czasu pracy. Przy liczbie 30 osób w spółce pracującej zadaniowo będzie to sporym ułatwieniem dla kadr. Podsumowania dają również szybki wgląd w to czy ktoś jest na bieżąco z uzupełnianiem czasu pracy.
Sprawdź jak nasze rozwiązanie pomaga przedsiębiorstwom z różnych branży.