Justyna Korcz, Dyrektor Finansowy
pracowników
branża
Łatwe kontrolowanie czasu pracy, nadgodzin, spóźnień oraz nieobecności.
Planowanie i układanie harmonogramu pracy dla pracowników nigdy nie było wygodniejsze i szybsze.
Elektroniczny obieg dokumentów i przejrzyste składanie podań.
Automatyzacja całego procesu tworzenia oraz zarządzania delegacjami w Twojej firmie.
Zamień dowolny tablet lub smartphone.
Kompleksowa samoobsługa pracownicza.
Dzięki programowi inEwi w siedzibie firmy istnieje możliwość sprawdzenia kiedy rozpoczynają pracę wszystkie osoby, również w innych oddziałach firmy. Dane pokazują się natychmiast po zalogowaniu. Osoby mobilne bez problemu mogą zalogować się do systemu. Każda przerwa czy wcześniejsze wyjście jest widoczne. Kontrola jest możliwa przez kilka osób upoważnionych według przypisanych uprawnień.
Program jest bardzo łatwy w obsłudze. Wprowadzenie nowej osoby zajmuje dosłownie chwilę. Pracownikom można łatwo przypisać działy i uprawnienia. Program daje możliwość przypisania grafików pracy, które można w łatwy sposób kopiować. Przeglądanie danych jest możliwe zbiorczo oraz indywidualnie. Program daje możliwość ustawienia różnej konfiguracji okresów. Zestawienia można wydrukować, zapisać do PDF oraz przesłać do excel.
inEwi daje możliwość pobrania bardzo różnych zestawień służących do celów ewidencyjnych i kontrolnych. Zestawienia są czytelne pomimo tego, że zawierają wiele danych.
W jednym miejscu bardzo szybko można sprawdzić ewidencję czasu pracy wraz z urlopami, zwolnieniami lekarskimi, przerwami i innymi nieobecnościami.
Sprawdź jak nasze rozwiązanie pomaga przedsiębiorstwom z różnych branży.