Izabela Szkoda, Specjalista
pracowników
branża
Łatwe kontrolowanie czasu pracy, nadgodzin, spóźnień oraz nieobecności.
Planowanie i układanie harmonogramu pracy dla pracowników nigdy nie było wygodniejsze i szybsze.
Elektroniczny obieg dokumentów i przejrzyste składanie podań.
Zamień dowolny tablet lub smartphone.
Kompleksowa samoobsługa pracownicza.
Zarządzanie czasem pracy z dowolnego miejsca i urządzenia.
W naszej organizacji przez wiele lat korzystaliśmy z ewidencji czasu pracy w formie papierowej. Pracownicy często zapominali uzupełniać listę obecności, szczególnie gdy przebywali na wyjazdach służbowych lub pracowali zdalnie. Dla działu HR wiązało się to z dodatkowym czasem spędzanym na sprawdzaniu lista po liście braków, uzupełnianiu błędów i wysyłaniu przypomnień. Proces wnioskowania o urlopy czy informowania o zwolnieniach lekarskich bazował na e-mailach, co tworzyło niejasności i liczne zapytania, chociażby o aktualną ilość dni wolnych do wykorzystania. Wdrożenie inEwi nie tylko odciążyło nas z większości tych zadań, ale poszerzyło nasze możliwości o bardziej precyzyjne mierzenie czasu pracy czy proste generowanie raportów. System polubili również pracownicy, którzy mają dostęp do swojej ewidencji, niezależnie od pory dnia i miejsca, z którego pracują.
Usprawniliśmy system czasu pracy, jest dokładniejszy. Zrezygnowaliśmy z papierowej listy obecności. Zyskaliśmy czas, który kiedyś poświęcaliśmy na sprawdzanie lista po liście i uzupełnianie błędów/braków. Zyskaliśmy przejrzysty sposób ewidencji nieobecności (urlopy, choroby i inne) pracowników oraz płynny przebieg akceptacji wniosków urlopowych. Dzięki inEwi zwiększyliśmy zadowolenie pracowników. inEwi daje możliwość prostego przygotowania raportów.
Sprawdź jak nasze rozwiązanie pomaga przedsiębiorstwom z różnych branży.