Jarosław Trybuchowicz, Właściciel
pracowników
branża
Łatwe kontrolowanie czasu pracy, nadgodzin, spóźnień oraz nieobecności.
Elektroniczny obieg dokumentów i przejrzyste składanie podań.
Zamień dowolny tablet lub smartphone.
Kompleksowa samoobsługa pracownicza.
Zarządzanie czasem pracy z dowolnego miejsca i urządzenia.
Dzięki inewi i usługi geolokalizacji możemy weryfikować logowane statusy pracy z konkretnych lokalizacji. Jest to przydatne w ochronie przed nadużyciami pracowników zdalnych. Przydatna jest też funkcja ograniczania możliwości logowania z konkretnych lokalizacji, przypisywanie ich do pracowników oraz przechwytywanie zdjęć z momentu logowania. To znacznie uszczelnia system rejestracji pracy.
Excelom mówimy do widzenia. Dzięki systemowi do zgłaszania wniosków, ich akceptacji i rozliczania, każdy pracownik wie ile dni urlopowych mu pozostało a manager może planować pracę zespołu widząc graficzne przedstawienie dostępności pracowników. Przydatne są też powiadomienia SMS, często wnioski są składane wczesnym rankiem kiedy nie ma możliwości ich mailowej weryfikacji.
Udało nam się wyrobić w pracownikach nawyk logowania wejść i wyjść z biura. Wcześniej było to niemal niemożliwe. Obecnie na rewersie karty wejściowej do biura dodaliśmy QR kod który jest skanowany przy wejściu do powierzchni biurowej i automatycznie loguje rozpoczęcie pracy przez pracownika.
Konfiguracja systemu i szkolenie to maksymalnie 2 roboczogodziny. W rezultacie otrzymujemy system który po prostu działa płacąc kilka złotych miesięcznie za pracownika. To niewiele biorąc pod uwagę koszt wdrożenia analogicznego rozwiązania samodzielnie.
Sprawdź jak nasze rozwiązanie pomaga przedsiębiorstwom z różnych branży.