Maksymilian Przybylski, Menedżer
pracowników
branża
Łatwe kontrolowanie czasu pracy, nadgodzin, spóźnień oraz nieobecności.
Zamień dowolny tablet lub smartphone.
Zarządzanie czasem pracy z dowolnego miejsca i urządzenia.
Dzięki temu, że wszystkie rekordy, fotorejestracje oraz godziny pracy są trzymane na chmurze jako manager nie musze się martwić o moją nieobecność w pracy, gdyż wszystko mogę kontrolować zdalnie. Do tego przez to, że informacje są cięgle dostępne wszelkie problemy związane z przepracowanymi godzinami mogę na bieżąco korygować. Również pracownicy mają pełen dostęp do swojego konta i przepracowanych godzin.
Zakup inEwi był dużym technologicznym krokiem dla naszej firmy, gdyż nie były już potrzebane żadne zeszyty, kartki oraz osoby zajmujące sie podliczaniem godzin pracy. Wszystko teraz jest elektroniczne do tego dostępne w każdbym miejscu. Co więcej, program jest bardzo intuicyjny i prosty w obsłudze, dzięki czemu wdrożenie go zajęło dosłownie kilkadziesiąt minut, a w bardzo dużej mierze usprawniło to działanie całej naszej firmy.
Sprawdź jak nasze rozwiązanie pomaga przedsiębiorstwom z różnych branży.