Kamil Pieczychlebek, Asystent Zarządu
pracowników
branża
Łatwe kontrolowanie czasu pracy, nadgodzin, spóźnień oraz nieobecności.
Planowanie i układanie harmonogramu pracy dla pracowników nigdy nie było wygodniejsze i szybsze.
Elektroniczny obieg dokumentów i przejrzyste składanie podań.
Zamień dowolny tablet lub smartphone.
Kompleksowa samoobsługa pracownicza.
Zarządzanie czasem pracy z dowolnego miejsca i urządzenia.
Od momentu wprowadzenia programu inEwi, rozwiązany został problem z wnioskami urlopowymi. Każdy z pracowników po uzyskaniu dostępu do systemu wie ile pozostało do wykorzystani dni wolnych. Dzięki temu zoptymalizowaliśmy czas pracy i działu kadrowego jak i pozostałej kadry pracowniczej. Rozwiązany również został problem z akceptowaniem wniosków, które obecnie trafiają bezpośrednio do przełożonego. Fajną opcją jest wskazanie rodzaju potrzebnego urlopu. Dzięki czemu uzyskaliśmy przejrzystość w składanych wnioskach.
Wdrożenie inEwi umożliwiło sprawdzenie faktycznie przepracowanych godzin. Osoby pracujące w naszej firmie często wyjezdżają na delegację i i nie mieliśmy wcześniej możliwości kontrolowania ich rzeczywistego czasu pracy podczas wyjazdów. Obecnie otrzymujemy raporty delegacyjne od pracowników w wersji papierowej, a program daje nam możliwość zweryfikowania poprawności wprowadzonych danych.
Program usystematyzował rozliczanie przepracowanych godzin pracy. Dzięki przejrzystym w obsłudze i łatwym w planowaniu grafikach pracy, a następnie intuicyjnych raportach, dokładnie wiemy ile każdy z pracowników przepracował godzin w danym miesiącu oraz uzyskujemy przedstawione w przystępny sposób informacje o nadgodzinach.
Sprawdź jak nasze rozwiązanie pomaga przedsiębiorstwom z różnych branży.