Historia użytkownika

Przepis na oszczędność czasu i pieniędzy? Odchudzamy papierową dokumentację.

Natalia Werra, Manager

+280

pracowników

Gastronomia

branża

Korzystamy z dwóch modułów.

Codziennie używamy dwóch aplikacji.

  • Aplikacja mobilna dla pracownika

    Aplikacja dla pracowników

    Kompleksowa samoobsługa pracownicza.

  • Aplikacja internetowa

    Aplikacja internetowa

    Zarządzanie czasem pracy z dowolnego miejsca i urządzenia.

  • Papierowy zamęt? Nie, dziękuję!

    Wprowadzając inEwi, pozbyliśmy się papierowych list obecności, eliminując tym samym możliwość nieprecyzyjnego raportowania godzin przez pracowników. Kierownicy mogą teraz z łatwością zweryfikować rzeczywiste godziny pracy, utrzymując pełną kontrolę nad czasem rozpoczęcia i zakończenia pracy oraz wykorzystanymi dniami wolnymi – w dowolnym miejscu i czasie, bez ryzyka, że poufne dokumenty wpadną w niepowołane ręce czy pojawią się błędy.

  • Efektywność ramię w ramię z oszczędnością.

    Z inEwi rozliczanie czasu pracy zespołu czy dni wolnych zajmuje dosłownie chwilę, niezależnie od tego, czy robimy to miesięcznie czy tygodniowo. Szybka weryfikacja godzin, łatwe generowanie raportów i intuicyjne ich dystrybuowanie pozwala kierownikom skupić się na innych, pilniejszych zadaniach. Wszystko to dzięki prostocie i intuicyjności narzędzia.

Poznaj inne historie naszych klientów.

Sprawdź jak nasze rozwiązanie pomaga przedsiębiorstwom z różnych branży.

Przetestuj za darmo i bez zobowiązań!

Dołącz do grona ponad 150000 użytkowników!