Historia użytkownika

inEwi w prosty sposób rozwiązało kłopot rejestracji czasu pracy zdalnej.

Agata Rodykow, International Account Manager

+30

pracowników

IT

branża

Korzystamy z trzech modułów.

Codziennie używamy trzech aplikacji.

  • Zwiększenie samodyscypliny.

    Odkąd rejestrujemy czas pracy poprzez inEwi pracownicy nauczyli się pilnować swojego czasu pracy - zarówno "nie-dogodzin" oraz "nadgodzin". Widząc ile przepracowali lepiej organizują swój czas oraz zadania. Podczas pracy zdalnej również pracownicy wiedzą kiedy jest czas na pracę, ponieważ rejestracja rozpoczęcia pracy uzmysławia im, że teraz nie ma chwili na mycie okien :)

  • Prostota w obsłudze.

    Pracownicy przychodzą i odchodzą, ale żaden nie miał problemów z obsługą aplikacji webowej jak i mobilnej. Prostota w nawigacji i obliczeniu czasu pracy dla pracowników jest równie ważna jak dla pracowników administracji. Rozliczenia z pracownikami są szybsze i przyjemniejsze. Skróciliśmy ten czas o prawie ponad połowę co przekłada się na efektywność w innych obszarach działań.

Poznaj inne historie naszych klientów.

Sprawdź jak nasze rozwiązanie pomaga przedsiębiorstwom z różnych branży.

Przetestuj za darmo i bez zobowiązań!

Dołącz do grona ponad 110000 użytkowników!