Agnieszka Dziewior-Karwat, Office Manager
pracowników
branża
Łatwe kontrolowanie czasu pracy, nadgodzin, spóźnień oraz nieobecności.
Planowanie i układanie harmonogramu pracy dla pracowników nigdy nie było wygodniejsze i szybsze.
Elektroniczny obieg dokumentów i przejrzyste składanie podań.
Kompleksowa samoobsługa pracownicza.
Jako spółka technologiczna dużą wagę przywiązujemy do prostych, użytecznych i efektywnych narzędzi. inEwi pozwoliło nam sprawniej zarządzać czasem pracy i urlopami. Dodatkową wartością jest dużo prostsze rozliczanie czasu pod względem administracyjnym. Pracownicy cenią sobie też wszystkie mobilne rozwiązania - w końcu korzystamy z nich na co dzień w wielu aspektach.
Bardzo często działamy zespołowo. Dlatego doceniamy możliwość sprawdzenia dostępności osób w poszczególnych dniach, zarówno w krótkim jak i długim okresie czasu. To pozwala nam lepiej planować spotkania, a za tym idzie lepsza realizacja projektów. Jest to też zgodne z naszą kulturą organizacyjną, w której dużą rolę przywiązujemy do pełnej transparentności wśród wszystkich pracowników.
Sprawdź jak nasze rozwiązanie pomaga przedsiębiorstwom z różnych branży.