Alek, Właściciel
pracowników
branża
Łatwe kontrolowanie czasu pracy, nadgodzin, spóźnień oraz nieobecności.
Planowanie i układanie harmonogramu pracy dla pracowników nigdy nie było wygodniejsze i szybsze.
Zamień dowolny tablet lub smartphone.
Zarządzanie czasem pracy z dowolnego miejsca i urządzenia.
Dzięki rozwiązaniu oferowanemu przez inEwi nasz kilkudziesięcioosobowy zespół samodzielnie dokonuje ewidencji czasu pracy. Wyeliminowaliśmy konieczność kontrolowania przez kierowników realnych godzin pracy swoich podopiecznych. Teraz wystarczy, że pracownicy zgłoszą swój status rozpoczęcia lub zakończenia pracy poprzez zeskanowanie kodu QR na tablecie zawieszonym przy wejściu na teren zakładu. Dzięki temu rozwiązaniu zminimalizowaliśmy jakiekolwiek nadużycia przez pracowników przy podawaniu rzeczywistego czasu pracy.
Wdrożenie inEwi to ogromny skok jakościowy w organizacji czasu pracy w naszym zakładzie. To przede wszystkim świetne narzędzie dla kierowników poszczególnych działów, którzy przy pomocy modułu "grafik" są w stanie ułożyć grafik, a następnie rozesłać go do wszystkich zainteresowanych. Wykonanie takich czynności bez inEwi na pewno byłoby zdecydowanie bardziej czasochłonne. Dla pracowników, to również wygodna sprawa, otrzymać grafik w przejrzystej wersji w formie powiadomienia.
Sprawdź jak nasze rozwiązanie pomaga przedsiębiorstwom z różnych branży.