Michał Kokoszka, Menedżer Hotelu
pracowników
branża
Łatwe kontrolowanie czasu pracy, nadgodzin, spóźnień oraz nieobecności.
Planowanie i układanie harmonogramu pracy dla pracowników nigdy nie było wygodniejsze i szybsze.
Elektroniczny obieg dokumentów i przejrzyste składanie podań.
Kompleksowa samoobsługa pracownicza.
Fotorejestracja pozwala na wiarygodność rejestracji czasu pracy. Pracownicy muszą rejestrować się wraz ze zdjęciem i nie wystarczy przykładowo sam identyfikator. Ponadto w precyzyjny sposób (co do minuty) możemy określić czas Wejścia i Wyjścia. To rozwiązanie zwiększyło efektywność wykorzystania czasu pracy i przerw, które rejestrujemy w naszym zespole dzięki inEwi. Możliwość szybkiego sprawdzenia w danym dniu czasu pracy, również jest bardzo pomocna.
Bardzo pomocne w pracy jest też rejestrowanie urlopów oraz innych zdarzeń typu L4. Oczywiście można do tego wykorzystywać inne programy księgowe, ale w warunkach w których pracujemy (księgowość jest w innym budynku) - taka mobilność i prostota w szybki sposób umożliwia rejestrowanie w/w sytuacji i dostosowywanie grafików do aktualnego zapotrzebowania. Nie bez znaczenia jest tez dobry kontakt i szybkość obsługi przez konsultantów inEwi. Próbowaliśmy wcześniej innych rozwiązań, ale rozwiązanie inEwi okazało się najskuteczniejsze w naszym przypadku i warunkach organizacyjnych.
Sprawdź jak nasze rozwiązanie pomaga przedsiębiorstwom z różnych branży.