Małgorzata Woźniak, Główna Księgowa
pracowników
branża
Łatwe kontrolowanie czasu pracy, nadgodzin, spóźnień oraz nieobecności.
Planowanie i układanie harmonogramu pracy dla pracowników nigdy nie było wygodniejsze i szybsze.
Elektroniczny obieg dokumentów i przejrzyste składanie podań.
Zamień dowolny tablet lub smartphone.
Kompleksowa samoobsługa pracownicza.
Zarządzanie czasem pracy z dowolnego miejsca i urządzenia.
Dzięki inEwi udało nam się pożegnać problem spóźnień i płynnie wdrożyć kontrolę rzeczywistych godzin pracy. Rejestrowanie czasu pracy stało się wygodniejsze, bo odbywa się za pomocą urządzeń mobilnych takich jak tablety i smartfony. Przestaliśmy inwestować w drogie plastikowe karty - wystarczy wydrukować karty papierowe lub użyć zdjęć na telefonie, a jako czytnik wykorzystujemy po prostu tablet. Wdrożenie inEwi pozwoliło nam zdecydowanie zoptymalizować czas pracy.
Z inEwi udało nam się wyeliminować problem zdublowanych lub zgubionych wniosków urlopowych pracowników. Wnioski przesyłane są całkowicie online, zawsze dostępne i gotowe do wglądu. Potwierdzenia są także rejestrowane całkowicie online, co ułatwia śledzenie i prowadzenie ewidencji. Części pracowników udostępniliśmy też wgląd do ich listy wniosków urlopowych, co pozwala w dogodnym czasie sprawdzać limity urlopów i pozostałe saldo.
Sprawdź jak nasze rozwiązanie pomaga przedsiębiorstwom z różnych branży.