Grzegorz Janowski, Koordynator
pracowników
branża
Łatwe kontrolowanie czasu pracy, nadgodzin, spóźnień oraz nieobecności.
Planowanie i układanie harmonogramu pracy dla pracowników nigdy nie było wygodniejsze i szybsze.
Elektroniczny obieg dokumentów i przejrzyste składanie podań.
Zamień dowolny tablet lub smartphone.
Kompleksowa samoobsługa pracownicza.
Zarządzanie czasem pracy z dowolnego miejsca i urządzenia.
Dzięki inEwi mamy w jednym miejscu dostęp do grafików pracy naszego zespołu o każdej porze. Każda wprowadzona zmiana grafiku jest od razu widoczna i dostępna dla każdego użytkownika. Dzięki temu łatwiej jest nam reagować na niespodziewane zmiany grafików i konsultować to na bieżąco z naszym zespołem. Dzięki rejestracji czasu pracy widzimy dokładnie kiedy dana osoba rozpoczęła i zakończyła swoją pracę.
Od kiedy używamy inEwi planowanie urlopu stało się dużo prostsze. Każdy użytkownik ma wgląd do planów urlopowych swoich kolegów. Dzięki temu łatwiej jest planować swój wolny czas. Ponadto dzięki wnioskom składanych w aplikacji mobilnej od razu można zobaczyć czy wnioskowany przez nas urlop został zaakceptowany. Możemy również na bieżąco kontrolować urlop, jaki pozostał nam do wykorzystania w danym roku.
Sprawdź jak nasze rozwiązanie pomaga przedsiębiorstwom z różnych branży.