Historia użytkownika

Nowoczesne oprogramowanie na nowoczesnym obiekcie.

Odpowiedzi udzieliła Kaja Kochan, Asystent Dyrektora ds. Operacyjnych/Architekt

+25

pracowników

Administracja

branża

Korzystamy z trzech modułów.

Codziennie używamy jednej aplikacji.

  • Aplikacja internetowa

    Aplikacja internetowa

    Zarządzanie czasem pracy z dowolnego miejsca i urządzenia.

  • Uporządkowanie zarządzaniem nieobecnościami.

    Charakter pracy naszego działu wiąże się często z nienormowanym trybem pracy. W zawiązku z tym ilość wniosków o wybranie nadgodzin i zleceń pracy w weekendy była znaczna. Kadrom trudno było zachować w tym porządek stąd pojawiał się potrzeba wewnętrznej ewidencji takich dni i godzin nadprogramowych. Ułatwiło to również weryfikację dni do wypłaty za nadgodziny zgodnie z regulaminem firmy. Również wgląd w urlopy, i kto aktualnie jest w pracy lub jest nieobecny bardzo nam pomaga.

  • Nowoczesne rozwiązanie w nowoczesnym przedsiębiorstwie.

    W tej chwili firma przechodzi na bardziej elektroniczne zarządzanie ewidencją czasu pracy, więc możliwość generowanie raportów lub zapisywanie ich w formie edytowalnej to dla nas spore ułatwienie. W niedługim czasie, myślę że stanie się to oficjalnym narzędziem do weryfikacji czasu pracy. Przy liczbie 30 osób w spółce pracującej zadaniowo będzie to sporym ułatwieniem dla kadr. Podsumowania dają również szybki wgląd w to czy ktoś jest na bieżąco z uzupełnianiem czasu pracy.

Poznaj inne historie naszych klientów.

Sprawdź jak nasze rozwiązanie pomaga przedsiębiorstwom z różnych branży.

Przetestuj za darmo i bez zobowiązań!

Dołącz do grona ponad 40000 użytkowników!