inEwi 3.2.0 - nowa wersja systemu

Opublikowano 19.01.2017 przez w kategorii Aktualizacje

Nowy Rok, nowe zmiany... Miło jest nam poinformować, że w dniu dzisiejszym ukazała się aktualizacja naszej aplikacji! Jesteśmy szczęśliwi, że wciąż możemy się dla Państwa starać, a nasza aplikacja spełnia Państwa oczekiwania. Z przyjemnością przedstawiamy główne zmiany, z którymi można się zapoznać w nowej wersji.

Planowanie grafików zgodnie z Kodeksem Pracy

Po włączeniu tej funkcjonalności, system inEwi informuje o następujących ograniczeniach:

- przekroczenie normy dobowej 8h,

- przekroczenie normy tygodniowej 40h,

- brak wymaganej 11-godzinnej przerwy,

- brak wymaganego odpoczynku tygodniowego (35h lub 24h w przypadku zmiany rozkładu).

Dodatkowo system zlicza zaplanowane godziny i dni robocze w danym tygodniu/miesiącu.

W celu uruchomienia tej funkcji, należy przejść do Ustawień i zakładki RCP.

Optymalizacja trybu KIOSK

Nasz zespół dokonał wszelkich starań aby tryb KIOSK działał na każdym urządzeniu. Funkcjonalność została poddana optymalizacji.

Zmiana języka z poziomu konta

Zarówno pracodawca, jak i każdy pracownik może teraz zmienić język aplikacji. Na chwilę obecną, aplikacja dostępna jest również w języku angielskim.

Praca poza rozkładem

W ustawieniach jest możliwość zdefiniowania, w jaki sposób system ma traktować czas pracy poza rozkładem. Taka praca często pojawia się w soboty, niedziele i Święta. Praca w te dni może być traktowana np. jako nadgodziny. W celu uruchomienia tej funkcji, należy przejść do Ustawień i zakładki RCP.

Zmiana uprawnień w czasie rzeczywistym

Od teraz, w przypadku zmiany uprawnień użytkownikowi, nie ma konieczności wylogowywania i ponownego logowania. Zmiana będzie widoczna od razu, a z pewnością zapewni pełną wygodę!


W razie dodatkowych pytań, pozostajemy do Państwa dyspozycji pod numerem: +48 794 944 844.