Agnieszka Jesionka, Właściciel
pracowników
branża
Łatwe kontrolowanie czasu pracy, nadgodzin, spóźnień oraz nieobecności.
Zamień dowolny tablet lub smartphone.
Zarządzanie czasem pracy z dowolnego miejsca i urządzenia.
Aplikacja inEwi pozwala mi w każdym miejscu na Świecie zalogować się do systemu i zweryfikować kto aktualnie znajduje się w pracy. W przypadku papierowych list obecności, aby je przejrzeć, musiałam pojawić się w siedzibie firmy. Teraz wystarczy, że zaloguję się do aplikacji, nawet w trakcie wyjazdu lub urlopu i od razu uzyskuję dostęp do całej ewidencji czasu pracy.
Dzięki modułowi do rejestracji czasu pracy wyeliminowaliśmy możliwość nierzetelnych działań związanych z wypełnianiem godzin pracy na papierowych listach. Teraz w firmie aplikacja inEwi jest narzędziem liczącym czas pracy, dzięki czemu mamy pewność, że pracownik faktycznie przepracował daną ilość godzin w miesiącu.
Sprawdź jak nasze rozwiązanie pomaga przedsiębiorstwom z różnych branży.