Paweł Jóźwik, CEO
pracowników
branża
Łatwe kontrolowanie czasu pracy, nadgodzin, spóźnień oraz nieobecności.
Elektroniczny obieg dokumentów i przejrzyste składanie podań.
Zamień dowolny tablet lub smartphone.
Kompleksowa samoobsługa pracownicza.
Zarządzanie czasem pracy z dowolnego miejsca i urządzenia.
Wdrożyliśmy inEwi migrując z popularnych czytników na pastylki. Efekt był jak po zmianie telefonu na smartfon. Procesy w firmie stały się proste i przejrzyste. Każdy pracownik sam obsługuje swoje konto, ma pełną elastyczność zaprogramowaną w systemie (praca na miejscu, praca zdalna, zgłaszanie urlopów). Przejrzystość aplikacji na tablet sprawiła, że liczba błędów znacząco się zmniejszyła. Potrzeby administracyjne dotyczące korekt, generowania raportów oraz wykazów zmniejszyliśmy do zera.
Dobrze zaprojektowany system uprawnień dał nam możliwość odwzorowania struktury firmy. Managerowie działów sami zatwierdzają i planują urlopy swoich zespołów. Obsługa kadr samodzielnie generuje sobie potrzebne raporty w dogodnym formacie i przedziale czasowym. Aplikacja mobilna dla pracowników pozwala na samodzielne i przejrzyste planowanie swojego czasu i urlopów. Wdrożenie i integracja bezproblemowe.
Sprawdź jak nasze rozwiązanie pomaga przedsiębiorstwom z różnych branży.