Zwiększenie samodyscypliny.
Odkąd rejestrujemy czas pracy poprzez inEwi pracownicy nauczyli się pilnować swojego czasu pracy - zarówno "nie-dogodzin" oraz "nadgodzin". Widząc ile przepracowali lepiej organizują swój czas oraz zadania. Podczas pracy zdalnej również pracownicy wiedzą kiedy jest czas na pracę, ponieważ rejestracja rozpoczęcia pracy uzmysławia im, że teraz nie ma chwili na mycie okien :)
Nigdy więcej nie trać czasu!
Zautomatyzuj układanie grafików pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, elektroniczne wnioski urlopowe i wiele więcej.
Załóż darmowe kontoProstota w obsłudze.
Pracownicy przychodzą i odchodzą, ale żaden nie miał problemów z obsługą aplikacji webowej jak i mobilnej. Prostota w nawigacji i obliczeniu czasu pracy dla pracowników jest równie ważna jak dla pracowników administracji. Rozliczenia z pracownikami są szybsze i przyjemniejsze. Skróciliśmy ten czas o prawie ponad połowę co przekłada się na efektywność w innych obszarach działań.