Anna Niedziółka, Specjalista ds. Kadr i Płac (HR Biznes Partner)
pracowników
branża
Łatwe kontrolowanie czasu pracy, nadgodzin, spóźnień oraz nieobecności.
Planowanie i układanie harmonogramu pracy dla pracowników nigdy nie było wygodniejsze i szybsze.
Elektroniczny obieg dokumentów i przejrzyste składanie podań.
Zamień dowolny tablet lub smartphone.
Kompleksowa samoobsługa pracownicza.
Zarządzanie czasem pracy z dowolnego miejsca i urządzenia.
inEwi jest doskonałym wsparciem pracy naszych menadżerów. Aplikacja umożliwia między innymi zweryfikowanie on-line informacji o obecności lub nieobecności pracowników, pozwala na akceptację, bądź odrzucenie wniosku urlopowego z dowolnego miejsca pobuytu menadżera. Kadra kierownicza ma również na bieżąco wiedzę w temacie nieobecności pracowników związanych z chorobami lub innymi absencjami, co pozwala na prostszą kontrolę, organizację pracy oraz optymalizuje procesy zarządzania personelem.
Elektroniczny obieg wniosków urlopowych w dobie cyfryzacji procesów biznesowych stał się absolutną koniecznością. Nie wszystkie rozwiązania RCP dostępne na rynku pozwalały na wyeliminowanie papierowej ewidencji czasu pracy i jednoczesne wnioskowanie o nieobecność on-line. Dzięki aplikacji „inEwi” oraz "inEwi - Grafik Pracy, Rejestracja Czasu i Urlopy" udało się unowocześnić i optymalizować pracę działu kadrowo-płacowego.
Sprawdź jak nasze rozwiązanie pomaga przedsiębiorstwom z różnych branży.