Mateusz Lachowicz, Internet Specialist
pracowników
branża
Łatwe kontrolowanie czasu pracy, nadgodzin, spóźnień oraz nieobecności.
Planowanie i układanie harmonogramu pracy dla pracowników nigdy nie było wygodniejsze i szybsze.
Elektroniczny obieg dokumentów i przejrzyste składanie podań.
Zamień dowolny tablet lub smartphone.
Zarządzanie czasem pracy z dowolnego miejsca i urządzenia.
Mieliśmy problem z odręcznym prowadzeniem list obecności, pracownicy nie dopełniali tego obowiązku. Powodowało to wiele problemów z rozliczeniem wynagrodzeń. Potrzebowaliśmy systemu, który będzie łatwy do wdrożenia. Zależało nam również na prostocie użytkowania, którą zapewnia system inEwi. Dodatkową zaletą jest możliwość planowania urlopów za pomocą formularza. Aplikacja mobilna umożliwia również monitorowanie zdalnej pracy.
Zmiana systemu rejestrowania czasu w naszej firmie usprawniła rzetelną rejestrację czasu pracy. Umożliwiła naszym pracownikom łatwy dostęp do portalu online, za pomocą którego mogą monitorować swój czas pracy. Dodatkowym atutem jest prosty system planowania urlopów. Aplikacja mobilna umożliwia rejestrowanie czasu pracy wykonywanej zdalnie. Ważna dla nas jest również prostota użytkowania, kody QR umożliwiają prosty sposób rejestrowania wejść, przerw oraz wyjść z pracy.
Sprawdź jak nasze rozwiązanie pomaga przedsiębiorstwom z różnych branży.