Ciesz się uniwersalnością jednego urządzenia.
Korzystaj z funkcji, jakie mają klasyczne rejestratory czasu pracy, bez dodatkowych wydatków.
Jedna aplikacja zastąpi wszystkie rejestratory czasu pracy czy czytniki zbliżeniowe.
Intuicyjny interfejs zintegrowany z całością systemu rejestracji czasu (urlopy, delegacje, listy obecności).
Gwarantowana ochrona informacji i zablokowanie wyłączenia bez zgody administratora.
Weryfikacja użytkownika poprzez rozpoznawanie twarzy za pomocą autorskiej technologii inEwi.
Aplikacja inEwi RCP, w przeciwieństwie do klasycznego rejestratora czasu pracy, oferuje pełen wachlarz funkcji, które umożliwiają rejestrację czasu w różnych sytuacjach. Każdy może znaleźć rozwiązanie idealne dla swojego środowiska pracy. Niezależnie od tego, czy pracujesz w biurze, na budowie czy zdalnie, inEwi RCP zapewnia łatwe i wiarygodne śledzenie czasu pracy.
Umieść czytnik przy wejściu do firmy i kontroluj czas pracy na miejscu.
Zabierz go ze sobą na budowę czy miejsce wykonywania zlecenia - śledź czas pracy w terenie.
Pozwól pracownikom odbijać się gdziekolwiek są, również w podróży służbowej.
Ułatw pracownikom zdalnym rejestrację czasu pracy, korzystając z komputera.
Zamień swój smartfon lub tablet w Mobilny Rejestrator Czasu Pracy.
Koniec z nieuczciwymi odbiciami - wyeliminuj wszystkie próby oszustwa. Aplikacja automatycznie zweryfikuje, czy identyfikator należy do pracownika zgłaszającego status.
Wydrukuj je albo korzystaj z telefonu - jak tylko masz ochotę.
Aplikacja sama wskaże najlepszy status. Rejestracja Czasu tak płynna, że możesz o niej zapomnieć!
Sam ustalasz statusy, takie jak praca z domu czy praca nad konkretnym projektem.
Możesz być spokojny, że „przyjacielskie odbicia” to już przeszłość.
Aplikacja przechowuje wszystkie dane i wysyła je, gdy ponownie uzyskasz połączenie z internetem.
Zbieranie zdarzeń jest możliwe nawet przy słabym oświetleniu, bo inEwi posiada Tryb nocny.
Kontrola dostępu! Aby zamknąć aplikację wymagane jest hasło administratora.
Dostęp do danych: ograniczony
Zarządzanie danymi: manualne
Awaryjność: częste awarie
Bezpieczeństwo: ryzyko utraty karty
Tworzenie raportów: ręczna analiza
Dostęp do danych: 24/7
Zarządzanie danymi: zautomatyzowane
Awaryjność: zerowa
Bezpieczeństwo: zawsze w telefonie
Tworzenie raportów: zautomatyzowane
Rejestrator czasu pracy to urządzenie lub aplikacja, które służy do zapisywania i monitorowania czasu pracy pracowników. Dzięki niemu pracodawca może w sposób sprawny i efektywny zarządzać czasem pracy swojego zespołu.
Rejestrator czasu pracy zapisuje informacje o rozpoczęciu i zakończeniu pracy przez pracownika, a także o przerwach. Wszystko to dzieje się automatycznie, wystarczy, że pracownik umieści swój identyfikator w polu widzenia kamery.
Rejestrator czasu pracy online ma wiele przewag nad tradycyjnym czytnikiem kart zbliżeniowych. Po pierwsze, nie wymaga użycia plastikowej karty przez pracownika. Po drugie, umożliwia zdalny dostęp do danych o czasie pracy. Po trzecie, automatycznie aktualizuje ewidencję czasu pracy, eliminując potrzebę ręcznego przepisywania informacji.
Niektóre modele rejestratorów czasu pracy mogą posiadać wyświetlacz LCD, jednak w przypadku wersji online nie jest to konieczne, gdyż wszystkie informacje są dostępne dla użytkowników przez dowolne urządzenia mobilne z dostępem do internetu.
Aby skorzystać z rejestratora czasu pracy, najczęściej wystarczy założyć konto dla firmy i pracowników, a następnie zacząć korzystać z aplikacji. Jeżeli masz jakiekolwiek pytania na ten temat, skontaktuj się z działem pomocy pod adresem pomoc@inewi.pl.
Tak, dzięki integracji z aplikacją webową inEwi pozwala na tworzenie różnego rodzaju szczegółowych raportów w zależności od potrzeb pracodawcy. Możliwe jest na przykład generowanie raportów dotyczących czasu pracy poszczególnych pracowników, czasu spędzanego na przerwach czy nadgodzin.
Tak, inEwi umożliwia usuwanie danych, jednak zgodnie z przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych osobowych, mogą one być usuwane tylko w określonych okolicznościach, po upływie określonego czasu i przez osoby do tego uprawnione.
Jak zaczynaliśmy pracę nad Hangarem 646 zatrudnialiśmy około 20 osób - teraz jest ponad 100. Dzięki inEwi możemy w przejrzysty sposób dostosować grafik pracowników i kontrolować ewidencje ich prac.
Igor Konefał
Założyciel, Hangar 646
Prosty i intuicyjny sposób działania usługi to kluczowy aspekt inEwi. Całe przedsiębiorstwo zyskuje na innowacyjności i postępie jaki wprowadza to rozwiązanie.
Winicjusz Filipow
Prezes Zarządu, Diabetica
Szybka i prosta instalacja - nie trzeba było wzywać informatyków. No i cena. Atrakcyjna comiesięczna opłata nie wydrenowała naszego budżetu.
Wioletta Kastrau
Dyrektor ds. Rozwoju, IPMA Polska
System inEwi jest bardzo prosty w obsłudze i niezwykle intuicyjny. Pierwsze kroki podczas jego użytkowania były niezwykle sprawne, dzięki przejrzystej i łatwej nawigacji.
Piotr Stanik
Manager, Kreatornia Design
Z inEwi współpracujemy od Stycznia 2016. Dzięki ewidencjonowaniu wejść i wyjść poprzez aplikację mobilną, mamy możliwość monitorowania czasu pracy naszych Pracowników na terenie całej Europy.
Dariusz Woźniak
Wiceprezes, Promontin
Mamy zaktywizowanych ponad 400 niepełnosprawnych pracowników, a inEwi oferuje im intuicyjny sposób rejestracji czasu pracy oraz zarządzania grafikami i urlopami.
Tomasz Szklarski
Prezes Zarządu, Reaxum