Papierowy zamęt? Nie, dziękuję!
Wprowadzając inEwi, pozbyliśmy się papierowych list obecności, eliminując tym samym możliwość nieprecyzyjnego raportowania godzin przez pracowników. Kierownicy mogą teraz z łatwością zweryfikować rzeczywiste godziny pracy, utrzymując pełną kontrolę nad czasem rozpoczęcia i zakończenia pracy oraz wykorzystanymi dniami wolnymi – w dowolnym miejscu i czasie, bez ryzyka, że poufne dokumenty wpadną w niepowołane ręce czy pojawią się błędy.
Nigdy więcej nie trać czasu!
Zautomatyzuj układanie grafików pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, elektroniczne wnioski urlopowe i wiele więcej.
Załóż darmowe kontoEfektywność ramię w ramię z oszczędnością.
Z inEwi rozliczanie czasu pracy zespołu czy dni wolnych zajmuje dosłownie chwilę, niezależnie od tego, czy robimy to miesięcznie czy tygodniowo. Szybka weryfikacja godzin, łatwe generowanie raportów i intuicyjne ich dystrybuowanie pozwala kierownikom skupić się na innych, pilniejszych zadaniach. Wszystko to dzięki prostocie i intuicyjności narzędzia.