Godziny liczą się same.
Łatwy podgląd pozwala nam na szybkie sprawdzenie czasu pracy konkretnego działu lub pracownika. Statystyki pracownika generują się same dzięki rejestracji czasu pracy i dostępnym raportom. W dowolnym czasie uzyskujemy dostęp do wszystkich danych takich jak nadgodziny czy braki normy. Po skorzystaniu z kreatora grafików i naniesieniu urlopów, widok grafików dzięki możliwości jego dostosowania (kolory, stanowiska) jest niezwykle przystępny i czytelny.
Statystyki ułatwiają pracę.
Dzięki aplikacji inEwi Zyskaliśmy statysyki czasu pracy każdego z pracowników. Zależało nam by każdy z członków zespołu miał policzone przepracowane godziny, braki normy czy nadgodziny. Z inEwi wszystkie te statystyki liczone są automatycznie, dzięki temu nie tracimy swojego ani czasu, ani czasu pracownika na kontrolę i liczenie czasu pracy. Elastyczność statystyk pozwala nam na kontrole czasu pracy w konkretnych przedziałach czasowych - miesięcznych lub tygodniowych a nawet rocznych.
Nigdy więcej nie trać czasu!
Zautomatyzuj układanie grafików pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, elektroniczne wnioski urlopowe i wiele więcej.
Załóż darmowe kontoProstota rejestracji czasu pracy.
Przed wprowadzeniem aplikacji inEwi to od pracownika zależało, w którym momencie zarejestruje początek swojego czasu pracy. Niejednokrotnie później dochodziło do niejasności ponieważ pracownik zapomniał wpisać godziny wejścia lub wyjścia. Musieliśmy te dane podawać w formie przybliżonej, co powodowało, że liczone później statystyki były zakłamane na korzyść lub niekorzyść pracownika. Teraz, dzięki inEwi, wszystko odbywa się przy pomocy zainstalowanej aplikacji "inEwi RCP" na smartfonie. Pracownik przed wejściem do pracy lub wyjściem w łatwy sposób się "odklikuje" przy pomocy kodu QR, a przyzwyczajenie każdego nowego pracownika do takiej formy rejestracji czasu pracy to kwestia tygodnia :)