Uporządkowanie zarządzaniem nieobecnościami.
Charakter pracy naszego działu wiąże się często z nienormowanym trybem pracy. W zawiązku z tym ilość wniosków o wybranie nadgodzin i zleceń pracy w weekendy była znaczna. Kadrom trudno było zachować w tym porządek stąd pojawiał się potrzeba wewnętrznej ewidencji takich dni i godzin nadprogramowych. Ułatwiło to również weryfikację dni do wypłaty za nadgodziny zgodnie z regulaminem firmy. Również wgląd w urlopy, i kto aktualnie jest w pracy lub jest nieobecny bardzo nam pomaga.
![Szczęśliwy użytkownik platformy inEwi](/static/image?src=%2Fweb%2Fbuild%2F_assets%2Fwoman_2-D3K47ZFY.png&width=450&height=727&fit=cover&position=center&quality=65&compressionLevel=9&loop=0&delay=100&crop=null&contentType=image%2Fwebp)
Nigdy więcej nie trać czasu!
Zautomatyzuj układanie grafików pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, elektroniczne wnioski urlopowe i wiele więcej.
Załóż darmowe kontoNowoczesne rozwiązanie w nowoczesnym przedsiębiorstwie.
W tej chwili firma przechodzi na bardziej elektroniczne zarządzanie ewidencją czasu pracy, więc możliwość generowanie raportów lub zapisywanie ich w formie edytowalnej to dla nas spore ułatwienie. W niedługim czasie, myślę że stanie się to oficjalnym narzędziem do weryfikacji czasu pracy. Przy liczbie 30 osób w spółce pracującej zadaniowo będzie to sporym ułatwieniem dla kadr. Podsumowania dają również szybki wgląd w to czy ktoś jest na bieżąco z uzupełnianiem czasu pracy.