Dominik Strapagiel, Kierownik pracowni Biobank
pracowników
branża
Łatwe kontrolowanie czasu pracy, nadgodzin, spóźnień oraz nieobecności.
Planowanie i układanie harmonogramu pracy dla pracowników nigdy nie było wygodniejsze i szybsze.
Elektroniczny obieg dokumentów i przejrzyste składanie podań.
Automatyzacja całego procesu tworzenia oraz zarządzania delegacjami w Twojej firmie.
Zamień dowolny tablet lub smartphone.
Kompleksowa samoobsługa pracownicza.
Zarządzanie czasem pracy z dowolnego miejsca i urządzenia.
Dzięki systemowi inEwi pracownicy pracujący zdalnie mogli bez żadnych problemów rejestrować swój czas pracy, niezależnie od tego czy aktualnie pracowali na miejscu w jednostce, czy też zdalnie. Dzięki temu rozwiązaniu, nie trzeba było pojawiać się w pracy tylko po to, by wypełnić formularz obecności w formie papierowej. Jednocześnie podgląd do aktualnie zalogowanych w pracy pracowników daje komfort w kontekście kontaktowania się w celach służbowych - wiemy, że nie przeszkadzamy w czasie prywatnym.
Nie zawsze trzeba przebywać w miejscu pracy przez 8 godzin. Są dni, że pracę można zakończyć wcześniej. W pracy laboratoryjnej są też doświadczenia, które wymagają dłuższego niż 8 godzin zanngażowania w ciągu dnia, by wykonać zadanie. Dzięki systemowi dynamicznego rozliczania czasu pracy, każdy może efektywnie korzystać z aplikacji wykazując jednocześnie, że w skali miesiąca pracują zgodnie z oczekiwaną liczbą godzin zakontraktowaną w umowie o pracę.
Super opcja - wypracowane nadgodziny można sobie odebrać w postaci dodatkowych dni wolnych.
Sprawdź jak nasze rozwiązanie pomaga przedsiębiorstwom z różnych branży.