Nowy Rok, nowe zmiany... Miło jest nam poinformować, że w dniu dzisiejszym ukazała się aktualizacja naszej aplikacji! Jesteśmy szczęśliwi, że wciąż możemy się dla Państwa starać, a nasza aplikacja spełnia Państwa oczekiwania. Z przyjemnością przedstawiamy główne zmiany, z którymi można się zapoznać w nowej wersji.
Planowanie grafików zgodnie z Kodeksem Pracy
Po włączeniu tej funkcjonalności, system inEwi informuje o następujących ograniczeniach:
- przekroczenie normy dobowej 8h,
- przekroczenie normy tygodniowej 40h,
- brak wymaganej 11-godzinnej przerwy,
- brak wymaganego odpoczynku tygodniowego (35h lub 24h w przypadku zmiany rozkładu).
Dodatkowo system zlicza zaplanowane godziny i dni robocze w danym tygodniu/miesiącu.
W celu uruchomienia tej funkcji, należy przejść do Ustawień i zakładki RCP.
Optymalizacja trybu KIOSK
Nasz zespół dokonał wszelkich starań aby tryb KIOSK działał na każdym urządzeniu. Funkcjonalność została poddana optymalizacji.
Zmiana języka z poziomu konta
Zarówno pracodawca, jak i każdy pracownik może teraz zmienić język aplikacji. Na chwilę obecną, aplikacja dostępna jest również w języku angielskim.
Praca poza rozkładem
W ustawieniach jest możliwość zdefiniowania, w jaki sposób system ma traktować czas pracy poza rozkładem. Taka praca często pojawia się w soboty, niedziele i Święta. Praca w te dni może być traktowana np. jako nadgodziny. W celu uruchomienia tej funkcji, należy przejść do Ustawień i zakładki RCP.
Zmiana uprawnień w czasie rzeczywistym
Od teraz, w przypadku zmiany uprawnień użytkownikowi, nie ma konieczności wylogowywania i ponownego logowania. Zmiana będzie widoczna od razu, a z pewnością zapewni pełną wygodę!