Transparentność czasu pracy.
Każdy z naszych pracowników loguje się do systemu inEwi po rozpoczęciu pracy oraz wylogowuje w momencie jej zakończenia. Zaznaczenie statusu jest możliwe poprzez aplikację webową, skan kodu QR w aplikacji mobilnej inEwi RCP lub aplikację mobilną dedykowaną dla pracowników, zatem każdy pracownik jest w stanie sprawdzić czy jego współpracownicy aktualnie są w pracy zdalnej lub biurowej. Dzięki inEwi uzyskaliśmy pełną transparentność czasu pracy, która umożliwia naszemu zespołowi efektywniejszą współpracę i lepsze planowanie spotkań firmowych.
Nigdy więcej nie trać czasu!
Zautomatyzuj układanie grafików pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, elektroniczne wnioski urlopowe i wiele więcej.
Załóż darmowe kontoKontrola nad własnym czasem pracy.
Każdy pracownik jest w stanie kontrolować swój czas pracy oraz dni wolne. Wszystkie statusy są dokładnie zapisywane co umożliwia sprawdzanie poprzednich miesięcy. Dane liczbowe są skorelowane w raportach, które także dostosowujemy do własnych potrzeb ze względu na duże możliwości wyboru opcji przy generowaniu raportów.