Możecie skonfigurować dowolnie, jakie powiadomienia mają być rozsyłane użytkownikom w naszym systemie. Wystarczy przejść do zakładki Administracja, a następnie Powiadomienia.
Na ekranie do wyboru są dwa typy powiadomień: mail – użytkownicy będą otrzymywali maile ze wszystkimi informacjami oraz system – użytkownicy będą otrzymywali powiadomienia wewnątrz-systemowe, dostępne w Centrum Powiadomień po zalogowaniu się do programu.
Od teraz dostępne będą także 4 rodzaje powiadomień: publikacja grafików – pracownicy dostają powiadomienie, że zmieniono lub opublikowano nowy grafik pracy, urlop został zaakceptowany lub odrzucony oraz została dodana nowa delegacja.
Niebawem dodamy jeszcze możliwość rozsyłania powiadomień za pośrednictwem SMS-ów.
Śledźcie na bieżąco naszego bloga oraz Facebooka. Jeżeli napotkacie jakiekolwiek problemy, kontaktujcie się z nami na Czacie lub telefonicznie, nasi eksperci zawsze są gotowi na Wasze pytania.