Jeżeli zobaczyłeś poniższy komunikat błędu dodając status poprzez Wirtualne RCP oznacza to, że przeglądarka przesłała złe informacje odnośnie Twojej lokalizacji.
![blednalokalizacja_v1](/static/image?src=https%3A%2F%2Fcdnblog.inewi.pl%2Fpayload-inewi-images%2Fbledna-lokalizacja-rys1-1024x564.png&width=768&fit=cover&position=center&quality=65&compressionLevel=9&loop=0&delay=100&crop=null&contentType=image%2Fwebp)
Przeglądarka ma ograniczony dostęp do lokalizacji, uzależniony od informacji, które udostępnia dostawca usług internetowych. Często może się zdarzyć sytuacja, w której pomimo tego, że znajdujemy się np. w Bielsku-Białej, to naszą lokalizacją według przeglądarki jest Wrocław.
W łatwy sposób możesz sprawdzić, gdzie się znajdujesz według przeglądarki - link do strony poniżej:
http://whatismyipaddress.com/pl/moj-ip
Niestety nie mamy na to wpływu i w przypadku, gdy problem złej lokalizacji się powtarza sugerujemy jej nie ograniczać.
Można wyłączyć ograniczenie lokalizacji dla całej firmy w Ustawieniach lub dla konkretnego pracownika, przechodząc w listę pracowników, wybierając EDYTUJ, a następnie zakładkę LOKALIZACJA.
Jeżeli napotkacie jakiekolwiek problemy, kontaktujcie się z nami na Czacie lub telefonicznie, nasi eksperci zawsze są gotowi na Wasze pytania.