Jeżeli zobaczyłeś poniższy komunikat błędu dodając status poprzez Wirtualne RCP oznacza to, że przeglądarka przesłała złe informacje odnośnie Twojej lokalizacji.
Przeglądarka ma ograniczony dostęp do lokalizacji, uzależniony od informacji, które udostępnia dostawca usług internetowych. Często może się zdarzyć sytuacja, w której pomimo tego, że znajdujemy się np. w Bielsku-Białej, to naszą lokalizacją według przeglądarki jest Wrocław.
W łatwy sposób możesz sprawdzić, gdzie się znajdujesz według przeglądarki - link do strony poniżej:
http://whatismyipaddress.com/pl/moj-ip
Niestety nie mamy na to wpływu i w przypadku, gdy problem złej lokalizacji się powtarza sugerujemy jej nie ograniczać.
Można wyłączyć ograniczenie lokalizacji dla całej firmy w Ustawieniach lub dla konkretnego pracownika, przechodząc w listę pracowników, wybierając EDYTUJ, a następnie zakładkę LOKALIZACJA.
Jeżeli napotkacie jakiekolwiek problemy, kontaktujcie się z nami na Czacie lub telefonicznie, nasi eksperci zawsze są gotowi na Wasze pytania.